Information om området

Område Ølstykke er præget af grønne Udearealer og et dedikeret team af medarbejdere, der brænder for at skabe en stimulerende og tryg atmosfære for børnene. Med vores otte forskellige afdelinger, der alle har deres unikke kendetegn, arbejder vi sammen på tværs af husene, hvor det giver mening.

Hver afdeling er ledet af en daglig leder, der sammen med det pædagogiske personale sikrer en sammenhængende og velfungerende drift. Vores seks integrerede huse, der modtager børn i alderen 0-6 år, herunder Børnehuset Paletten, Børnehuset Maglehøj, Børnehuset Margrethebakken, Børnehuset Tryllefløjten, Børnehuset Hampeland og Børnehuset Marienlyst, giver børnene mulighed for at udforske og lære i en inkluderende og inspirerende miljø.

Vuggestuen Bakkevej tilbyder en kærlig og stimulerende ramme for de yngste børn i alderen 0-2 år og 11 måneder, mens Skovbørnehaven Tungegården giver de ældre børn i alderen fra 2 år og 11 måneder til 6 år mulighed for at udforske naturen og udvikle sig i et naturskønt miljø.

Med åbningstider, der sikrer tilgængelighed for forældre, stræber vi efter at tilbyde den bedst mulige oplevelse for både børn og forældre. Vores afdelinger har åbent mandag til torsdag fra kl. 6.30 til 16.45 og fredag fra kl. 6.30 til 16.00

Området Ølstykke er tæt knyttet til skoledistrikt Ølstykke, og vores formaliserede samarbejde med skolen understreger vores fokus på at skabe en sammenhængende og kontinuerlig læringsrejse for børnene.

Vi lægger stor vægt på at skabe et godt arbejdsmiljø for vores medarbejdere, hvilket er med til at sikre, at vores institutioner fungerer optimalt og skaber de bedste betingelser for børnenes trivsel og udvikling. Du kan læse mere om hver afdeling på deres respektive hjemmesider